Головна_Сторінка
Особливості процесу інформатизації освіти змушують вчителів української мови та літератури переосмислювати свою роль відповідно до новітніх досягнень науки, культури й соціальної практики. Сучасному вчителеві вже недостатньо просто мати глибокі предметні знання, володіти практичними уміннями та навичками. Йому необхідно творчо використовувати набуті знання в нестандартній змінній ситуації, виявляти конструктивність в організації і плануванні педагогічного процесу.
За допомогою цифрових технологій отримуємо нові можливості під час проведення уроків. Та й самі учні не залишаються пасивними слухачами. Встановлюючи логічні зв’язки інформаційних блоків і слідуючи власній логіці її осмислення, учень стає співавтором навчального процесу. Як єдиний організм, у навчальному процесі усе взаємодіє між собою: викладач має можливість подавати матеріал та спостерігати за реакцією аудиторії, відповідно змінювати швидкість подачі матеріалу, диференційовано підходити до кожного зі слухачів.
Цифрові технології мають дозволити користувачам прокладати власний шлях у матеріалі й можливостях для одержання певних знань. Використання цифрових технологій безпосередньо на уроках української мови та літератури полегшує усвідомлене, неформальне отримання сталих знань учнями, робить цей процес творчим, цікавим, яскравим. таким чином, на основі сформованого інтересу закладаються підвалини готовності до самоосвітньої діяльності.
Коментарі
Дописати коментар