Лабораторна робота 3
Тема роботи: Методи асоціативного запису інформації. Створення та редагування інтелект-карт засобами локальних та мережевих ресурсів. Використання цифрового контенту для систематизації та узагальнення науково-дослідної роботи.
Мета виконання: ознайомитись із особливостями класифікації ідей та ухвалення рішень в ході наукових досліджень з використанням технології майдмепінгу; навчитись створювати та редагувати інтелект-карти засобами локальних та мережевих ресурсів, а також візуалізувати та структурувати інформацію для презентації наукових проектів за допомогою інтелектуальних карт; навчитися використовувати цифровий контент для систематизації та узагальнення науково-дослідної роботи, який значно покращує процес взаємодії між учасниками, урізноманітнює форми співробітництва й комунікації.
Обладнання та методичне забезпечення: комп’ютери ІВМ РС-сумісні, програмне забезпечення та онлайн-ресурси для створення та редагування інтелект-карт, роздатковий дидактичний матеріал, скрінкасти.
Література
1. IBM Design Language http://www.ibm.com/design/language/
2. Підбірка посилань на ресурси з колірного дизайну: https://habrahabr.ru/company/ua-hosting/blog/275919/
3. Шрифти (українські) http://ukrfonts.com/
4. Бібліотека безкоштовних зображень: http://www.sxc.hu/
5. Галерея дизайнів: https://dystosvita.gnomio.com/mod/lightboxgallery/ view.php?i2775
6. Кислова О. М. Нові медіа як комунікативні технології XXI століття: наслідки мережевізації та інтелектуалізації комунікацій / О. М. Кислова, К. О. Берднік // Соціальні технології: заради чого? Яким чином? З яким результатом : монографія. – Одеса : Одеський націон. ун-т ім. І. І. Мечнікова, 2015. – С. 277–288.
7. Антонюк А. С. Характеристики якісного веб-сайту / А. С. Антонюк, Н. Р. Пасічник // Сучасні комп’ютерні інформаційні технології : матеріали V Всеукраїнської школи-семінару молодих вчених і студентів (Тернопіль, 22–23 травня 2015 р.). - Тернопіль : ТНЕУ, 2015. - С. 81–82.
8. Дмитрів Л. Якість текстового контенту сайту з погляду редактора / Л. Дмитрів // Вісн. Книжк. палати. - 2014. - № 9. - С. 10–12.
Хід роботи
1. Відповіді на контрольні запитання (3.1).
2. Відповіді на контрольні запитання (3.2).
3. Виконання завдань
Завдання 1 Ментальна карта
Завдання 2 Створений cайт телекомунікаційного наукового проєкту з дисципліни "Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень" на тему "Формування в дітей старшого дошкільного віку понять обчислювальної та лічильної діяльності в процесі створення математичних проєктів"
4. Використані Інтернет-ресурси
Коментарі
Дописати коментар